Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі дефектів в матерілах та заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 12 місяців до 30 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "Гаджетс - інтернет-магазин".

Будь-ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути чи обміняти товар напротязі 14 днів, згідно Закону України про захист прав споживачів. Для цього, будь-ласка переконайтеся у наступному:

1) Товар не був вживаний і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам, тощо;
2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3) Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін / повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м. Київ, вулиця Євгена Сверстюка 19, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00.
Телефон: +38 (044) 537-11-47.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти" у віддідення №375 м. Києва. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт покупки (чек, гарантійний талон).

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь-ласка, надайте нам такі документи:

  1. Товар з повною комплектацією.
  2. Гарантійний талон.
  3. Документ що підтверджує оплату (товарний чек).
  4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту.


У яких випадках гарантія не надається?

За законом гарантія втрачає силу в таких випадках:


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:


Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються на Захисні скла і плівки - це витратний матеріал, і якщо ви вирішили поклеїти їх самостійно, то гарантія не поширюється на такі випадки.


Будь ласка, зверніть увагу! Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:


Сервісні центри

Гарантійним ремонтом займаються наступні сервісні центри:

PARROT / AKG

«ITS»
м. Київ, вул. М. Шпака, 5
Тел.: (044) 456-82-91; 456-63-89 вн. 124, 126;
Моб.: (093) 773-99-35

Ремонт квадрокоптерів Parrot AR.Drone

Віктор
вул. Воровського, 20
Тел. (095) 000-96-84
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30

PARROT

"Smobile"
вул. Кудряшова, 20А
офісний центр "Пори року" (другий поверх)
Тел. (044) 593-88-93
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30

«m-house»
вул. Ванди Василевської, 11 Київ, 04116 (вхід з двору)
Тел./факс: (044) 391-3343
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30

B&W (Bowers&Wilkins)

«All Service»

м. Київ, пр-т Червонозоряний 119/2
Тел.: (044) 592-32-41
Моб.:+38 (063) 193-25-09

B&W / HARMAN KARDON
«Wintex»
м. Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Тел.: (044) 503-61-12





Топ продажів
Eagle_creek_10% Quechua Vipole Epic