0грн.
Зробити замовленняНа товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі дефектів в матерілах та заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 12 місяців до 30 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "Гаджетс - інтернет-магазин".
Будь-ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Обмін / повернення товару
Ви можете повернути чи обміняти товар напротязі 14 днів, згідно Закону України про захист прав споживачів. Для цього, будь-ласка переконайтеся у наступному:
1) Товар не був вживаний і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам, тощо;
2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3) Збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін / повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м. Київ, вулиця Євгена Сверстюка 19, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 17-00.
Телефон: +38 (050) 29 721 49.
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти" у віддідення №375 м. Києва. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт покупки (чек, гарантійний талон).
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь-ласка, надайте нам такі документи:
- Товар з повною комплектацією.
- Гарантійний талон.
- Документ що підтверджує оплату (товарний чек).
- Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту.
У яких випадках гарантія не надається?
За законом гарантія втрачає силу в таких випадках:
- пошкоджена цілісність захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах або гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні);
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.
Будь ласка, зверніть увагу! Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться:
- Перо-пухові вироби.
- Дитячі іграшки м'які.
- Дитячі іграшки гумові надувні.
- Рукавички.
- Тюлегардинні і мереживні полотна.
- Білизна натільна.
- Білизна постільна.
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- Друковані видання.
- Диски для лазерних систем зчитування із записом.
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо).
Сервісні центри
Гарантійним ремонтом займаються наступні сервісні центри:
PARROT / AKG
«ITS»
м. Київ, вул. М. Шпака, 5
Тел.: (044) 456-82-91; 456-63-89 вн. 124, 126;
Моб.: (093) 773-99-35
Ремонт квадрокоптерів Parrot AR.Drone
Віктор
вул. Воровського, 20
Тел. (095) 000-96-84
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30
PARROT
"Smobile"
вул. Кудряшова, 20А
офісний центр "Пори року" (другий поверх)
Тел. (044) 593-88-93
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30
«m-house»
вул. Ванди Василевської, 11 Київ, 04116 (вхід з двору)
Тел./факс: (044) 391-3343
Графік роботи: ПН-ПТ 10:00–18:30
B&W (Bowers&Wilkins)
«All Service»
Тел.: (044) 592-32-41
Моб.:+38 (063) 193-25-09
Тел.: (044) 503-61-12